Alarmer og overvågning
Skræddersyede alarmer og 24/7 overvågning
På alle Ruby Cloud-løsninger installeres alarmer til at trigge diverse belastninger på serveren. Enhver hosting-udbyder med respekt for sig selv bør have sådanne alarmer, så det nu ikke så unikt. Forskellene ligger i hvordan disse alarmer virker, hvor højt alarmerne prioriteres og hvordan de håndteres. I Ruby Cloud har vi hyret et sikkerhedsfirma til at overvåge alle alarmer døgnet rundt, året rundt. Bliver et website angrebet, så vil overvågningsholdet reagere aktivt på alarmer og vi kan derfor redde et website for nedetid, som normalt ville have været uundgåeligt. Eksempel. DDOS-angreb er automatiske og sker derfor hyppigt. De lægger websites ned ved “blot” at besøge websitet rigtig mange gange og dermed overbelaste serveren. Hver gang det sker, vil vores overvågningshold f.eks. blackliste de aktuelle IP-adresser, så de hurtigt finder nogle andre at genere.
Altid på forkant
Hver gang en alarm trigges, modtager Ruby Cloud bekræftelse via to kanaler fra overvågningsholdet, om, at en behandling er igangsat. Det betyder, at vi altid vil være på forkant. Skulle uheldet være ude og nedetid opstå, så vil vi altid have problemet identificeret og en løsning være sat i værk, før du som kunde føler trang til at kontakte os.
Altså får du – udover et bundsolidt hostingprodukt – en service som sikrer din oppetid yderligere. Vi tager nemlig nedetid personligt.
Vi tager nedetid personligt
Ruby Cloud udspringer fra webbureauet Ruby Studio, som I mange år har stået for hosting af alle de websites de designede og udviklede. Ruby Cloud er således et produkt af Ruby Studios gode og dårlige erfaringer. I Studio porteføljen er der bl.a. websites med over to millioner besøgende om året, hvorfor nedetid ikke bare er en gene, men et kæmpe problem. Samtlige danske leverandører, som vi stiftede bekendtskab med, kunne ikke garantere oppetid. Det forløb typisk sådan, at kunderne ringede til os; “Vores website er nede!” hvorefter vi måtte undskylde og så ringe til leverandøreren, som først dér skulle igang med at fejlfinde og finde en løsning. Ikke én gang var de danske samarbejdspartnere på forkant. Selvom vi stadig leverede gennemsnitlig 99,9% oppetid, så voldte det os enorme bekymringer internt. Det var bare ikke godt nok!
Øvrige features
Her kan du læse mere om alle full-service features.