Gratis support
Tilgængelighed, gennemsigtighed og gratis
Der er ikke noget værre end at have en leverandør, som man ikke kan få fat på – og slet ikke en som man er direkte afhængig af. Med mange års erfaringer i webbranchen, har vi oplevet både overlegen og elendig service, og det er vores overbevisning, at kommunikation og let adgang til sin hostingpartner, er vigtig for en god online-forretning. Vi tilbyder derfor både hurtig svar på mail og telefonsupport i særligt akutte tilfælde – og vi spiser dig ikke af med tunge tekniske forklaringer for at løbe fra ansvaret.
På alle vores hosting-løsninger er der sat alarmer op, og vi er derfor blevet notificeret om overbelastning på dit website, før du selv opdager det. Med andre ord, så er vi igang med at løse dit problem. Akut-telefonen er naturligvis altid åben, men vi appelerer til, at man afventer et par minutter med at anvende den. Der kan nemlig være mange årsager til at dit website er nede.
Hvad forårsager nedetid på website?
Ruby Cloud er ansvarlig for din hosting og garanterer 100% server-relateret oppetid. Men det hænder, at nedetid intet har med din hosting-løsning at gøre.
Hacker-angreb: Der er altid en risiko for angreb. Ofte pga. brug af sårbare plug-ins eller svag kode, eller blot uheldig interesse fra hackere. Tag først og fremmest kontakt til udvikleren af dit website før kontakt til os, da de som oftest kan løse opgaven.
Konfliktende plug-ins: Anvender du mange plug-ins på dit website, så er det vigtigt, at disse arbejder sammen – særligt ifbm. opdateringer. Har du mistanke om, at problemet skyldes konflikterende plug-ins, så deaktiver plug-ins ét af gangen, og se om det løser problemet. Spørg din udvikler.
Manglende fornyelse af domæne: Ved køb af domæne betales der typisk for et par år, hvorfor mange glemmer at være opmærksom på fornyelsen. Måske du har skiftet email og derfor ikke modtager påmindelsen. Fornyelse af domæne foretages hos din domæne-udbyderen.
Såfremt årsagerne til nedetid ikke er server-relateret, så tillader vi os at fakturere for din henvendelser – naturligvis kun hvis det er uden for vores åbningstider. For flere detaljer læs betingelser her.
Øvrige features
Her kan du læse mere om alle full-service features.